Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

20 000 besökare - värt att fira!

Av Inga-Lina - 22 februari 2009 16:14

Tjugotusen besökare har den här bloggen haft enligt www.bloggtoppen.se

sedan den startades i november 2007. Tack, alla som har läst!

BESTFLORA.RU - Пражский порционный торт (37)

Wish you were here:)

 
 
Marianne

Marianne

22 februari 2009 18:10

Åh, vad det där såg gott ut! Var köper man en sån?

http://mariannesallstrom.blogspot.com

 
Eva

Eva

22 februari 2009 21:14

Grattis! Och vilken god tårta du bjuder på (ser i alla fall god ut) :)

http://www.bakomberget.blogspot.com

 
Ingen bild

Inga-Lina

23 februari 2009 00:00

Jag fastnade för den på en rysk sajt:) Den är nog fullproppad med ryssarnas favoritfyllning: smörkräm!

 
Johanna Wistrand

Johanna Wistrand

23 februari 2009 08:44

Är det sant!?
Tävlingsmänniskan i mig säger att nu måste jag också göra en koll!
Inga-Lina, vill du ha en liten mörkt äppelgrön tygväska som rymmer en pocketbok, med handbroderade blommor, nygjord och köpt på en frikyrkoförsamlings gårdsförsäljning i Majorna? Den har hängt på sin krok i hallen över ett år och den vill bäras av mig. Jag fick för mig att den skulle passa dig.
Jag kan ha fel. Den väntar fortfarande på en lämplig ägare. Såg till så skickar jag den. Den är alltså väldigt fin. Du kan skicka den vidare om du inte vill ha den.

http://www.forfattarcoachen.se

 
Ingen bild

Inga-Lina

23 februari 2009 11:58

"Min" tävlingsmänniska har redan sett att du har fler besökare per vecka:) Och jag vill verkligen ha väskan! Men det kostar ju pengar att skicka?

 
Johanna Wistrand

Johanna Wistrand

23 februari 2009 12:54

Se portot som sponsring!
Jag har ca 1500 besökare kvar till 20.000 Fast fler per vecka, det var glädjande!
Skickar frikyrkoväskan i dagarna. Härligt om den får komma till nytta.
Detta med gröna väskor är nog en olycklig kärlek. Köpte en för halva priset i Stockholm förra sommaren, för 800 kr, men sålde vidare för den satt inte på axeln, sedan en skitläcker i tyg från 70-talet, helt oanvänd på Kvibergets överskottsbolag, men den fick min svåger som använder den som motorcykelväska....Han inser inte antikvärdet. Och så en grön till, likadan, den ska jag fortsätta använda som dokumentförvarare på vinden.

http://www.multimanus.se

 
Johanna Wistrand

Johanna Wistrand

23 februari 2009 12:55

Skrev fel såg jag, den vill alltså inte bäras av mig...

http://www.multimanus.se

 
Andrea

Andrea

23 februari 2009 13:10

Grattis till den fina siffran! Hälsar Andrea från ett snöslaskigt Bratislava.

http://www.donaubloggen.wordpress.com

 
Ingen bild

Inga-Lina

23 februari 2009 14:24

Tack, Johanna! Jag lovar att lägga ut en bild av väskan på bloggen:)

Andrea, åker du skidor?

 
Ingen bild

Emil_71

23 februari 2009 14:32

Grattis, bra att få så många läsare till din lilla blogg.

Tårtan liknar den du och jag åt en gång i Malmö, du minns väl att vi arbetat tillsammans på socialkontoret?

Lycka till med boken!

Men undvik fallgroparna... -:)

 
Ingen bild

Inga-Lina

23 februari 2009 20:10

Där ser man:)

 
maria granberg

maria granberg

26 februari 2009 15:29

Tack för att du skriver din blogg och för att du delar med dig så genröst av ditt författarskap. Det är verkligen roligt att få följa dina skrivprocesser.

http://www.alce.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Inga-Lina

26 februari 2009 22:54

Tack själv, Maria!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inga-Lina - 25 januari 2010 21:59

Kära vänner! Från och med nu hittar ni mig på den nya bloggen:   http://ryskabarder.bloggplatsen.se/   Den är rätt hårt nischad,men kul! ...

Av Inga-Lina - 19 januari 2010 13:25

Ett nytt år - ett nytt projekt. Under året kommer jag att medverka i en ny blogg, ett projekt där vi tolkar modern rysk poesi och lägger ut tre-fyra dikter i månaden. Vi kommer att fokusera på främst ryska singer/songwriters men även en del moderna k...

Av Inga-Lina - 31 december 2009 13:15

Det har varit ett turbulent år för mig, med många omvärderingar, många bekymmer och många vägval. En rolig sak som hänt är att jag skaffat en kolonilott, där överraskade jag mig själv rejält. Under andra halvan av året hade jag för första gången på l...

Av Inga-Lina - 22 december 2009 16:07

Vad är det med SVT och deras vurm för manliga genier? Mankell skriver om Ingmar Bergman. Mossigt i överkant. Var är den stora satsningen på Karin Boye? Edit Södergran? Astrind Lindgren, för Guds skull! Ja, jag vet att SVT tog tag i Selma Lagerlöf. Me...

Av Inga-Lina - 18 december 2009 20:52

Kan inte fatta att det är sant. Tre veckor ledigt. För första gången på tre år. Ska försöka smälta det. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards