Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Inga-Lina - 25 februari 2008 11:06

Nu har jag läst de avgående Bang-redaktörernas inlägg i DN idag några gånger: från nord till syd och från öster till väster. Men jag förstår fortfarande inte vad som står i den. På vilket sätt skulle en fest på Spy Bar vara inkluderande? Och en marknadsföringsansvarig som springer på stan vara exkluderande? Vad har styrelsen sagt som indikerade att redaktörerna skulle slicka kuverten själva? Hur kommer Nina Lekanders (för övrigt lika obegripliga) artikel i Expressen in i det hela? Jag anser mig vara en normalbegåvad välorienterad kvinna i mina bästa år - men om någon inte talar ur skägget snart kommer min uppfattning om den svenska kvinnorörelsen som intimiserad, marginaliserad och rätt likgiltig företeelse att cementeras snabbare än någon säger "queer". Ärligt talat - utan att ha tillgång till skvaller är det omöjligt att förstå artiklen i DN. Hur inkluderande är det?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards